S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NOVINKY

arr3Garancia najnižšej cenyAk nájdete totožný produkt**** z našej ponuky na inej stránke za nižšiu alebo rovnakú cenu, našu... arr3Darček zadarmoLIMITOVANÁ PONUKA!   Ku každému autíčku, ktoré máme skladom ako darček YOYO FunTrix v hodnote 8€...

TOVAR V AKCII

naša cena 809,00 EUR
skladom
naša cena 240,00 EUR
dostupnosť na vyžiadanie
naša cena 79,00 EUR
dostupnosť na vyžiadanie

KONTAKTY

Yawave s.r.o.
Devínska Nová Ves 1340
84107 Bratislava
tel: +421 949 609 819
el.auticka(a)gmail.com

NAJPREDÁVANEJŠÍ


Úvod » Obchodné podmienky » Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok

 

Reklamácie

 

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 4. Obchodných podmienok.

 

Reklamačný poriadok

 

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

 

Ako postupovať

 

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:

 

1. Zašlite e-mail na adresu predajcu el.auticka@gmail.comv s uvedením závady, poprípade foto dokumentáciou. O rozhodnutí vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky. Po skonzultovaní a potvrdení reklamácie zašlite výrobok na adresu - "Samba Lighting Systems s.r.o, Hattalova 4, 83103 Bratislava". Bez predchádzajúcej konzultácie a potvrdení že závada spadá pod reklamáciu tovar neposielajte. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Ako náhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdŕžaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Po vyriešení reklamácie vás budeme o výsledku informovať prostredníctvom e-mailu. Poruchy ktoré vznikli pri prevádzke používaním nie sú predmetom záruky. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

 

2. V prípade nezáručného servisu/opravy sú náklady hradené spotrebiteľom. 

 

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním reklamačného poriadku.

 


NDhhODRkM